اخبار

آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر

آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر
 آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر با حضور معاون بهداشتی دانشگاه و فرماندار این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم از زحمات دکتر محی الدین امینی مدیر پیشین شبکه بهداشت و درمان روانسر تقدیر و دکتر علی اکبر مظفری به عنوان مدیر این شبکه معرفی گردید.
دکتر شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه:
 از حمایت های فرماندار که در بحث سلامت همواره ما را همراهی نموده اند سپاسگزارم و تقاضای ادامه حمایت ایشان از بهداشت و درمان را دارم .
از زحمات دکتر امینی که از پزشکان جوان و متدین هستند تشکر می نمایم و آرزوی موفقیت برای ایشان دارم.
 امیدوارم دکتر مظفری منشأ اتفاقات خوبی در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان باشد و با برقراری ارتباط خوب با مدیران،سبب ارتقا شاخص های بهداشتی و درمانی شهرستان گردد.
 مصطفی زاده فرماندار شهرستان روانسر:

 از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی دکتر امینی در پیشبرد اهداف نظام سلامت به ویژه پیگیری راه اندازی بیمارستان روانسر قدردانی می نمایم .
 در سال های اخیر شاهد ایجاد زیرساختهای بهداشتی و درمانی در شهرستان بودیم و بحث توریسم درمانی نیز یکی از ظرفیت های منطقه اورامانات است که امیدوارم مورد توجه مسئولان دانشگاه قرار گیرد.
برای دکتر مظفری آرزوی موفقیت دارم ، بی شک ایشان نیز منشا خیر بوده و در راستای ارتقا شاخص های بهداشتی درمانی شهرستان و ارائه خدمات مطلوب به مردم شهرستان تأثیرگذار خواهند بود.
دکتر مظفری مدیر شبکه بهداشت و درمان روانسر:
از زحمات و تلاش های دکتر امینی بسیار سپاسگزارم و امیدوارم با همکاری تیم مدیریتی دانشگاه و همکاران شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقدامات بسیار خوبی در راستای ارتقا بهداشت و درمان شهرستان صورت پذیرد.

یکی از مهمترین دغدغه هایی که دارم پیگیری احداث بیمارستان اصلی شهرستان و تکمیل تجهیزات بیمارستان موقت است که بی شک با حمایت های رییس دانشگاه اقدامات خوبی در این خصوص انجام می شود.
دکتر امینی :
با اعتبارات تخصیص یافته از سوی دانشگاه ،بهسازی تمام مراکز بهداشتی درمانی شهرستان و خانه های بهداشت از نظر عمرانی ، تجهیزات پزشکی انجام شد و تمام مراکز به ویژه خانه های بهداشت را تجهیز نمودیم.
بهسازی ۴ پایگاه فوریت های پزشکی و گاز کشی ۲۰ خانه بهداشت شهرستان از دیگر اقدامات صورت گرفته می باشد.
یکی از مهمترین اقداماتی که انجام شد بهره برداری از بیمارستان موقت شهرستان روانسر بود که نقش مهمی در ارائه خدمات مطلوب درمانی به مردم شهرستان خواهد داشت.
۱۰ آبان ۱۴۰۲ ۱۲:۰۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید