اخبار

شهرستان روانسر حائز رتبه برتر در برنامه نظام مراقبت عوامل خطر بیماریهای غیر واگیر در استان

شهرستان روانسر حائز رتبه برتر در برنامه نظام مراقبت عوامل خطر بیماریهای غیر واگیر در استان
شهرستان روانسر حائز رتبه برتر در برنامه نظام مراقبت عوامل خطر بیماریهای غیر واگیر در استان شد

 دومین جلسه بررسی شاخص های بهداشتی و رنکیگ مراکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی تابعه شهرستان روانسر برگزار شد


 با حضور مهدی محمودی رئیس مرکز بهداشت، کارشناس مسئولان ستادی و کلیه همکاران  مراکز بهداشتی و خانه های بهداشت تابعه، نحوه ارائه خدمت و شاخص‌های بهداشتی مراکز خدمات جامع سلامت حسن آباد، نهرابی، شاهو، مرکز خدمات جامع سلامت شماره یک و دو روانسر و همچنین خانه های بهداشت تابعه مورد  ارزیابی  فرار گرفت .

 مهندس مهدی محمودی ضمن تقدیر و تشکر از کلیه همکاران واحدهای تابعه ارتقای شاخص ها ی بهداشتی شهرستان را مرهون زحمات تک تک همکاران بیان نمودند و در خصوص این نشست گفت: هدف از انجام این جلسات، ارزیابی و نظارت بر تمام برنامه‎ ‌ها، جهت شناسایی نقاط قابل بهبود و برنامه ‎ریزی بهتر در پیشبرد اهداف از پیش تعیین ‌شده می‌ باشد.

 وی با مثبت ارزیابی کردن این ارزیابی ها گفت : یکی از اقدامات مهم در رابطه با این  جلسات ارائه گزارش عملکرد توسط مسئولین مراکز با حضور کارشناسان و کلیه کارکنان مراکز و خانه های بهداشت است که نتیجه آن طراحی و اجرای مداخلات به منظور رفع هرچه سریعتر مشکلات و بهبود عملکرد مراکز می باشد .

در ادامه مسئولین مراکز تابعه نسبت به ارائه گزارش عملکرد  و رنکینگ پرسنل و واحدهای تابعه اقدام نمودند و همچنین راهکارهایی جهت تقویت هر چه بیشتر اهداف بهداشتی در این مراکز ارائه گردید.
 در پایان مقرر گردید ضمن ارزیابی کامل عملکرد و گزارش های ارائه شده توسط کارشناسان ستادی، سه نفر از نفرات برتر هر مرکز و ده نفر از برگزیدگان شهرستان مورد تجلیل و تقدیر  قرار گیرند.
۷ آبان ۱۴۰۲ ۰۹:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید