اخبار

پیام خداحافظی دکتر محی الدین امینی

پیام خداحافظی دکتر محی الدین امینی
پیام خداحافظی دکتر محی الدین امینی :

 الهی چراغ دل مریدانی و انیس جان غریبانی ! مهربانا حاضر نفس واجدانی و سبب مغفرت عاصیانی!  نه به چیزی مانی تا گویم چنانی و چنانکە خود گفتی :تو آنی که خود دانی و از دیده ی خلایق نهانی
از این روزن گشودە بە عود/بە پرستو،بە گل،بە سبزە درود!
 و برشما خوبان با کرم و جود/ هزاران سلام، هزاران درود!
۳۲ماه باهم بودن و درد مشترک داشتن ، دور شدن را  دلگیر می نماید و دل کندن را محال !
از اینکە  در این مدت جلیس خلق کریمانە و خوی متعالی شما مردم دیار خوبان بودە ام،دوری تان سختم می نماید. اما خاطرات نیک تان امیدوارم می سازد تا با ترنم نام و یاد مبارکتان در ضمیر خویش همواره به آینده امیدوار باشم و گذشته ی شیرین باهم بودنتان را در دفتر یاد و خاطراتم به نحو احسن بازخوانی نمایم .
 با وقوف بر اینکە بە سبب نسیان انسانی بی شک خطاها و اشتباهاتی داشته ام و احیانا گاهی ملال خاطر و کدورت حال همکاران را باعث شده ام ، امیدوارم اشتباهاتم را ببخشایید وطلب حلالیت مرا بپذیرید .
 اینک که بە یاری ایزد منان و با تلاشی در جهت تحصیل ،  قبولی در مقطع تخصص بیماریهای داخلی برایم حاصل شد ، امیدوارم  با توکل به خدای متعال و تلاش و تداوم بیشتر بر علم آموزی در محضر اساتید و اطبای توانا ، بتوانم بر تارک درد بتازم و آلام بیماران را شفا باشم و دوران رزیدنتی را در بیمارستهای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه طی نمایم .
 آنچه همواره برایش تلاش نموده ام اثر گذاری در محل کار و فعالیتم بوده و امیدوارم در این مدت هم توانسته باشم با تشریک مساعی  و همراهی همکاران همیشه همسو و همدل به این مهم رسیده باشیم : " اثر گذار اگر عمر جاودان خواهی،کە بزرگی هر کس بە قدر آثار اوست . "
 هر چند شروع بکار بنده در شهرستان روانسر مصادف بود با شرایط بحرانی همه گیری کووید ۱۹ ، و به سبب وجود بیماری  کرونا و پیامدهای ناخوشایند  ناشی از آن ،کارها دشوارتر بود و نیازمند جد و جهد. اما امیدوارم از آن کرانه زخم خورده  با سربلندی و آسودگی گذشته باشم و توانسته باشم بخشی از مشکلات سیستم بهداشت و درمان را مرتفع کنم.
نظر به اینکه شروع دوران رزیدنتی مستلزم حضور کامل در بیمارستانهای آموزشی است،  لذا بنده درخواست استعفایم را از مدیریت شبکه بهداشت و درمان در موعد مقرر به هیئت رئیسه محترم دانشگاه تقدیم نمودم و دربیمارستانهای آموزشی کرمانشاه مشغول تحصیل در مقطع تخصص شدە ام.    
از استاد ارجمند جناب آقای دکتر مرادی؛  ریاست محترم  قبلی  دانشگاه  و  همچنین جناب آقای دکتر محمدی ریاست فعلی  دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه،  معاونتهای مختلف و هیات رئیسه دانشگاه بدلیل اعتمادی که به بنده برای حضور در جمع مدیران دانشگاه داشتند کمال تقدیر و تشکر را دارم.
و  نیز به رسم ادب و حق شناسی صمیمانه ترین سپاس و مراتب تقدیر خود را خدمت دوست و برادر ارجمند، نماینده اخلاق مدار  اورامانات؛ جناب آقای دکتر لهونی تقدیم می نمایم که با حمایت و پشتیبانی ایشان  شاهد تحولات ارزشمندی در نظام سلامت اورامانات و بویژه شهرستان روانسر بودیم.    
    
در خاتمە از دوستان گرانقدر، همکاران محترم،  پرسنل ارجمند شبکه بهداشت ودرمان ، فرماندار گرامی و مدیران محترم ادارات ، اعضای شورای اداری ، روحانیت معزز،  اصحاب رسانه و فعالین مدنی و  مردم نجیب،  صبور و گرانقدر، شهرستان روانسر  که  در مدت مسولیتم با جان و دل مرا در پیشبرد اهداف نظام سلامت همکاری ، همراهی و حمایت نمودند متشکر و سپاسگزارم   .
         
              با احترام فراوان
آن که هرگز فراموشتان نخواهد کرد .
         دکتر محی الدین امینی
۷ آبان ۱۴۰۲ ۰۸:۲۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید