اخبار

ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان روانسر برگزار شد .

ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان روانسر برگزار شد .

ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان روانسر برگزار شد .
 
💢امروز چهارشنبه ستاد کرونای شهرستان به پیشنهاد رییس و دبیر ستاد ( فرماندار و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان) و با حضور مدیران ادارات عضو ستاد  در محل فرمانداری تشکیل گردید و ضمن اعلام وضعیت نارنجی شهرستان، اجرای تمام محدودیت های شهرهای با وضعیت نارنجی مورد توافق ستاد قرار گرفت.  

⬇️ مصوبات این ستاد تا اطلاع ثانوی بدین شرح است :

❇️ فعالیتهای ورزشی ،استخرهای سر پوشیده و باشگاه های ورزشی،سالن های بدنسازی و کشتی و ورزشهای رزمی در تمام طول شبانه روز تعطیل اعلام می گردد.

❇️ فعالیت تالارهای پذیرایی،رستورانها، چایخانه ها و قهوه خانه ها در طول شبانه روز تعطیل و تنها پخت غذای بیرون بر مجاز است.  

❇️ فعالیت مراکز آموزشی،  دانشگاه ها و حوزه های علمیه و کلیه آموزشگاه های زبان،  موسیقی و ... تعطیل اعلام می گردد.

❇️ اجرای آیین ها و مراسمات دینی و مذهبی نمازهای جماعت یومیه در مساجد،  نماز جمعه و نمازهای مستحب تراویح ماه مبارک رمضان در شهر روانسر و روستاهای تابعه تا تغییر وضعیت به زرد یا آبی ممنوع است.  

⛔️ تردد خودروهای غیر بومی "از" و " به" شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است و همچنین تردد خودروها از ساعت ۱۰ شب تا ۵ بامداد مشمول جریمه خواهد بود.  

✅ کاهش حضور پرسنل و کارکنان ادارات بر حسب تصمیم مدیران تا ۵۰ درصد و دوری کاری در ادارات قابل اجراست.
 
✅ فعالیت مراکز بهداشتی درمانی همچنان با حضور کل پرسنل تداوم خواهد یافت .

❇️ متصدیان و فروشندگان کلیه ی مغازه ها موظف به پوشش ماسک و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی هستند.در غیر این صورت نسبت به تعطیلی این اماکن اعمال قانون خواهد شد.
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۱:۵۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید