اخبار

دکتر امینی هشدار داد افزایش مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان روانسر

دکتر امینی هشدار داد   افزایش مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان روانسر
هشدار افزایش مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان روانسر

✅ سرپرست شبکه بهداشت و درمان روانسر خبر داد:
🦠متاسفانه وضعیت بیماری کرونا در کشور وضعیت نامطلوبی پیدا کرده و تعداد بستری و ابتلا و مرگ و میر در حال افزایش است . و در استان کرمانشاه و شهرستان روانسر هم روند افزایشی ابتلا را داریم.
بطوریکه از دیروز ۱۶ ام تا امروز ۱۷ فروردین ۴ نفر به تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در شهرستان روانسر افزوده شد که متاسفانه یک نفر هم بستری گردید . به این ترتیب تعداد کل بیماران به ۸۸۸ نفر، بیماران سرپایی ۶۸۸ و بیماران بستری ۲۰۰ نفر شد

❌ بر اساس آمارها، در مقایسه با اوایل فروردین ماه تعداد موارد بستری روزانه مربوط به کرونا در بیمارستانهای استان کرمانشاه و تعداد تست های مثبت سرپایی نیز افزایش دو تاسه برابری داشته است.

🚑 بیماران بستری در استان سیر تصاعدی پیدا کرده است که در صورت تداوم این روند ممکن است وضعیت از پیک سوم کرونا نیز بدتر شود و این در حالی است که اثرات مسافرت ها و دید و بازدیدهای نوروزی نیز در هفته های آینده خود را نشان می دهد .

🔴 با توجه به وضعیت بیماری کووید در مرکز استان و شهرستانهای تابعه و همچنین آغاز ماه مبارک رمضان و برگزاری مراسمات دینی و نمازهای مستحب تراویح و شب های قدر و .... نیز در پیش رو بودن انتخابات شوراها و ریاست جمهوری، ستاد استانی و شهرستانی کرونا در راستای حفظ سلامت شهروندان تصمیماتی اتخاذ خواهد نمود و بزودی این مصوبات به اطلاع شهروندان خواهد رسید .

💢با توجه به شرایط موجود، شبکه بهداشت و درمان با همکاری فرمانداری و ستاد کرونای شهرستان در خصوص هر گونه تخطی از دستورالعمل های پیشگیری از بیماری و عدم رعایت جدی پروتکل های بهداشتی اقدامات لازم را انجام خواهد داد و اعمال قانون خواهد کرد.
▫️▫️▫️▫️▫️▫️
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۱:۵۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید