اخبار

بازدید فرماندار از اماکن تهیه و توزیع و گردشگری

بازدید فرماندار از اماکن تهیه و توزیع و گردشگری
فرماندار شهرستان و سرپرست شبکه بهداشت و درمان در راستای اجرای مصوبات ستاد مدیریت کرونا مبنی بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی از اماکن گردشگری و تهیه و توزیع مواد غذایی بین راهی در مسیر شبانکاره و قوری قلعه بازدید کردند .
💢 در این بازدید میدانی که ابتدا از سراب روانسر شروع شد. فرماندار ضمن تاکید مجدد بر رعایت پروتکل های بهداشتی، پوشش ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را به مردم و فروشندگان یادآور شد.  
🔺مصطفی زاده ضمن استماع سخنان شهروندان یاداوری نمود که طولانی شدن مدت بیماری کرونا نباید سبب غفلت و عادی انگاری و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و نادیده گرفتن پروتکل های بهداشتی شود.  

🔺وی در ادامه ضمن بازدید از اماکن بین راهی و گردشگری تهیه و توزیع مواد غذایی ،رستورانها و چلوکبابی های شبانکاره و قوری قلعه به آنها توصیه کرد حتی الامکان غذا و سرویس ها بصورت بیرون بر باشد تا از تجمع مراجعین و مسافران نوروزی در فضای بسته رستوران اجتناب گردد.  
🔺مصطفی زاده در پایان بازدید مکرر کارشناسان شبکه بهداشت و گشت مشترک ادارات و نظارت بر حسن اجرای موازین بهداشتی در طول تعطیلات نوروز را خواستار شد.

🔺آموزش چهره به چهره و توصیه و سفارش موکد در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی به گردشگران و مردم از مهمترین نکاتی بود که توسط فرماندار در این بازدید اجرایی شد .
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۹:۳۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید