اخبار

نشست بررسی وضعیت مرکز کوهورت روانسر با حضور دکتر شکیبا ، دکتر پاسدار ودکترامینی برگزار شد .

نشست بررسی وضعیت مرکز کوهورت روانسر با حضور دکتر شکیبا ، دکتر پاسدار ودکترامینی برگزار شد .

💢دکتر پاسدار مدیر امور بین الملل و از مجریان این مرکز گفت :
🔺۴۷ درصداز زنانی که مورد مطالعه قرار گرفته اند دارای اضافه وزن و چاقی هستند   🔺شایعترین بیماریهای موجود در میان افراد مورد مطالعه شامل: چاقی (اضافه وزن)، کبد چرب، فشارخون و دیابت می باشد که در این میان برخی از افراد از وجود بیماری خود آگاهی نداشته اند.
🔺نمونه ها پس از انجام آزمایشات اولیه  در دمای منفی  ۷۲  درجه نگهداری میشوند و تا ۲۰ سال قابلیت بهره برداری دارد
🔺وی گفت: کوچکترین تغییر و تحولی در بدن این افراد ثبت و تجزیه و تحلیل شده و عوامل موثر بر سلامتی و بیماری مردم منطقه مشخص خواهد شد و این مطالعه کمک خواهد کرد که برای نسل آینده برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم عوامل بیماری زا را کنترل کنیم.
🔺 در پایان ضمن اعلام محرمانگی بودن اطلاعات از مشارکت بالای مردم شهرستان قدردانی کرد

✅ دکتر شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه :

💢اجرای این طرح با هدف ارزیابی وضعیت سلامت مردم ، کمک شایانی به سلامت مردم منطقه می کند و از آن می توان به عنوان یک خدمت ارزشمند برای مردم نام برد.

🔺معاون بهداشتی دانشگاه ضمن بازدید از مرکز مطالعات آینده نگر (کوهورت ) روانسر در نشستی که به منظور بررسی وضعیت مرکز برگزار شد از تلاشها و خدمات مجریان این طرح و همکاری خوب شبکه بهداشت و درمان شهرستان با این مرکز قدردانی کرد .
🔺وی در ادامه ضمن اعلام آمادگی در راستای حمایت و پشتیبانی دانشگاه از این مرکز از مردم و مسئولین خوب شهرستان درخواست کرد کماکان به همکاری صادقانه خود با این مرکز که کمک بسیار زیادی به سلامتی مردم میکند ادامه دهند .

۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۹:۲۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید