اخبار

دکتر محی الدین امینی سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته روانسر بود

دکتر محی الدین امینی  سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته روانسر بود
دکتر امینی در ابتدای سخنانش ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همدلی آحاد جامعه ، همکاری ادارات  و سازمانهای مختلف، ائمە جمعە و جماعات و تمام اقشار مردم  را در ایام مقابله با کووید ۱۹ ارزشمند و قابل احترام برشمردند و از اعضای محترم ستاد کرونای شهرستان به خاطر تشریک مساعی و جدیت در کنترل و پیشگیری از کرونا سپاسگزاری به عمل آوردند.

💹 ایشان ضمن هشدار شیوع موج چهارم کرونا، از ابتلای پنج نفر بە کوید ۱۹  و بستری شدن ۲ نفر طی سه روز گذشته خبر داد و تصور پایان یافتن شیوع ویروس کرونا و عادی انگاری بیماری را غفلت و خطایی آشکار و تهدیدی جدی برای سلامت افراد برشمردند .

✅ وی از مردم شریف، ائمه معزز  جمعە و جماعت، مدیران و کارکنان ادارات ،اصناف و بازاریان ، تقاضا نمودند که نسبت به رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و روشنگری و آموزش عمومی  اقدام نمایند. چرا کە  این روند منجر بە تداوم سلامت و تضمین کننده تندرستی است و همچون یکسال گذشته که یاریگر و حامی سیستم بهداشت و درمان بوده اند شایسته است این تلاش و کوشش جمعی را تداوم بخشند .
 
 🔺دکتر امینی خاطر نشان کرد :ویروس کرونا نه تنها حذف نشده ،بلکه نوع جهش یافته(انگلیسی) آن درسراسر کشور و استان کرمانشاە نفوذ و شیوع پیدا کرده است و بدلیل همسایگی منطقه اورامانات با اقلیم کردستان عراق (کە با افزایش مبتلایان بە کرونای انگلیسی مواجه هستند )رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی ضروری است و نظر به قابلیت انتقال بیشتر ، ومیزان کشندگی بالاتر این ویروس جهش یافته ، تهدید سلامت و خطرات جانی آن بیشتر بوده و می طلبد برای قرار نگرفتن در وضعیت قرمز (مشابە وضعیت پاییز امسال ) از هر گونە عادی انگاری بیماری جدا بپرهیزیم .

☑️ در خاتمە ایشان خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی شدند ومراعات موارد زیر را مهم تلقی نمودند:
🔹 رعایت فاصله اجتماعی.
🔹پرهیز از اجتماعات (مراسم تعزیه، عروسی ،دورهمی و شب نشینی )
🔹خودداری از مسافرت های غیر ضروری
-استفاده مداوم از ماسک
🔹عدم حضور در مراکز خرید بزرگ در ساعات اوج شلوغی
🔹پرهیز از برگزاری مراسمات آخر سال
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۸:۵۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید