اخبار

مراسم تقدیر از مدیران و کارمندان نمونه ادارات و ارگانهای شهرستان روانسر برگزار شد

مراسم تقدیر از مدیران و کارمندان نمونه ادارات و ارگانهای شهرستان روانسر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری روانسر : امام جمعه روانسر در مراسم گرامیداشت روز کارمند و تجلیل از کارمندان نمونه این شهرستان گفت: هفته دولت بهانه و فرصت مغتنمی است تا مردم عزیز ما با نتایج  بخشی از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی آشنا شوند.

ماموستا ملا عبدالله غفوری اتحاد و هم افزایی مردم و مسوولان را یکی از محوری ترین عوامل تحقق اهداف اجرایی و مدیریتی در شهرستان روانسر دانست و گفت: برغم سلایق و گرایش های مختلف فکری در کنار یکدیگر باید افق های روشنی برای  روانسر در سال های آینده ترسیم کنیم.

وی با بیان اینکه  وجود عدالت و تکریم ارباب رجوع زمینه ساز پیشرفت و رضایت اقشار جامعه از دولت است.تصریح کرد:  صداقت، وجدان کاری و تکریم ارباب رجوع نیز از ویژگیهای بارز یک کارمند نمونه است.

امام جمعه روانسر اظهار داشت: شان و منزلت کارمندان را مقامی ارزشمند دانست و از همه دستگاههای اجرایی خواست تکریم ارباب رجوع را در دستور کار اخلاقی و عملی خویش قرار دهند تا در پرتو رضایت خلق رضایت و خشنودی خدا نیز حاصل شود.

فرماندار روانسر نیز گفت: استفاده از منابع نیروی انسانی و مدیریت صحیح در خدمت صادقانه به مردم جزو شاخصه مدیران توانمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و اگر امروز ما شاهد رشد و رونق همه جانبه منطقه هستیم نتیجه مجاهدت و ایثار خدمتگزاران است.

جلال صفری افزود: مدیریت در شهرستان روانسر توام با همدلی ،همراهی و همفکری است که این شهرستان روی ریل توسعه ، پیشرفت  قرار گرفته که این نشان از تلاش مدیران دستگاهها و نهادهای روانسر است.

وی تصریح کرد: خدمات ارائه شده نظام مسیر توسعه روانسر را مهیا کرده است.

در پایان این مراسم از مدیران و کارمندان نمونه ادارات و ارگانهای شهرستان با اهدا لوح و هدایایی تقدیر شد.

همچنین  از افراد ذیل بعنوان  کارمندان نمونه شبکه بهداشت و درمان روانسر  تقدیر به عمل آمد

 

1- آقای خداداد صیدی   2- خانم سونیا خسرویان  3- خانم صغری احمدی 4- آقای مسعود مرادی 5- آقای انور عسگری

6 -  آقای محمد عدنان غفوری

م ی

۱۳ شهریور ۱۳۹۲ ۰۱:۰۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید