اخبار

نگاه ویژه متولیان بهداشت و سلامت استان به منطقه اورامانات

نگاه ویژه متولیان بهداشت و سلامت استان به منطقه اورامانات
نگاه ویژه متولیان بهداشت و سلامت استان به منطقه اورامانات

 دکتر لهونی نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی و مدیران شبکه های بهداشت شهرستانهای پاوه، ثلاث باباجانی ، روانسر و جوانرود عصر امروز با رئیس و معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه دیدار کردند.

 تقویت امکانات و تجهیزات در بیمارستانها و مراکز درمانی اورامانات، تامین نیروی متخصص این مراکز ، موضوع بیمارستان روانسر و ارتقا خدمات بهداشتی درمانی لازم در شهرستان‌های پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی از مهمترین مباحثی بود که مورد بررسی و  تبادل نظر  قرار گرفت .

دکتر محمدی رییس دانشگاه

 از زحمات و تلاش بی وقفه دکتر لهونی نماینده محترم مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی که همواره در حوزه بهداشت و درمان نه تنها در منطقه اورامانات بلکه در مسائل کلی استان یار و یاور ما هستند و همچنین از تلاش مدیران شبکه های بهداشت و درمان منطقه اورامانات برای ارتقا بهداشت و سلامت منطقه بی نهایت سپاسگزارم .

چه در بحث بیمارستان روانسر و چه بحث تجهیزات پزشکی استان همواره با حمایت های دکتر لهونی به نتیجه مطلوب رسیده ایم و اقدامات و پیگیری های ایشان در حوزه بهداشت و درمان منطقه اورامانات بسیار ارزشمند است .

دکتر لهونی نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی :

 خدمات شبکه های  بهداشت و درمان منطقه در حفظ سلامت مردم و ارائه شبانه روزی خدمات به آن ها ستودنی وقابل تقدیر است.

همواره قدردان خدمات و زحمات پرسنل زحمت کش دانشگاه علوم پزشکی در استان و نیز روسای شبکه ها و همکارانشان در مناطق اورامانات طی سالهای اخیر در بحث کرونا هستیم.

شهرستانهای منطقه اورامانات نیازمند توجه ویژه ای هستند و راه اندازی بیمارستان   روانسر و  بیمارستان موقت این شهر ، دانشکده پرستاری جوانرود ، دانشکده بهداشت پاوه و فراهم شدن امکانات و تجهیزات لازم برای مراکز بهداشتی درمانی شهرستان ثلاث باباجانی از جمله مواردی است که نیاز به پیگیری و توجه جدی متولیان بهداشت و سلامت استان دارد .
۱۰ شهریور ۱۴۰۱ ۰۹:۵۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید