اخبار

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر در پیامی هفته سلامت را تبریگ گفت :

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر در پیامی هفته سلامت را تبریگ گفت :
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر در پیامی هفته سلامت را تبریگ گفت :
 
🌸‍ هفته سلامت مبارک باد  

🗓 یکم تا هفتم اردیبهشت ماه هر سال به نام هفته سلامت مزین و نامگذاری شده است .شعار امسال «ساخت جهانی عادلانه تر و سالم تر» است !

💢 این هفته فرصتی است برای عرض خسته نباشید و خداقوت  و تقدیر از پرسنل پویا و پرتلاش بهداشت و درمان و فعالان عرصه ی سلامت در سایر ادارات و سازمانهای معین که دوشادوش وزارت بهداشت و درمان برای تداوم تندرستی و حفظ سلامت جامعه می کوشند.
🔺 جد و جهد بی وقفه ی مدافعین سلامت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر، و همراهی و همدلی مردم خوب این دیار  در رعایت پروتکل های بهداشت در طول ۱۵ ماه بیماری کرونا ،عزمی جمعی و تعاملی ارزنده بود برای کاهش بار بیماری و  مرگ و میر ناشی ازآن که جای تقدیر و تشکر است.

😷 اما همچنان که  اطلاع دارید، شروع موج چهارم ویروس هولناک کرونا و آمار بالای بیماران مبتلا و متاسفانه مرگ عزیزان بر اثر بیماری، امسال نیز  بهار را به کام همگان  تلخ و ماتم زده نموده  است! لذا می طلبد هر فرد از افراد  جامعه با همسویی، همراهی و حمایت از مدافعین سلامت بسان سفیران سلامت در امر آموزش و توصیه به رعایت پروتکل های بهداشتی سهیم باشند.تا با عزم جمعی شاهد کنترل ویروس کرونا باشیم.     

🙏 ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و حمایت های تمامی مدیران شهرستان و همچنین حمایت و پشتیبانی همه جانبه دانشگاه علوم پزشکی درمبارزه با کرونا از بدو شروع بیماری تا کنون ، بدینوسیله فرارسیدن هفته سلامت ۱۴۰۰ را تبریک عرض می نمایم و از ایزد منان  سلامت، سعادت و توفیق  روز افزون برای  همگان مسالت می نمایم.

      🌹 دکتر محی الدین امینی

🆔@ravansarit
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۲:۲۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید