اخبار

نشست هم اندیشی دکتر محی الدین امینی با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی در دفتر مدیریت این شبکه برگزار شد .

نشست هم اندیشی دکتر محی الدین امینی با اصحاب رسانه و فعالان  فضای مجازی  در دفتر مدیریت  این شبکه  برگزار شد .

اولین نشست هم اندیشی دکتر محی الدین امینی سرپرست شبکه بهداشت و درمان روانسر با اصحاب رسانه و فعالان  فضای مجازی  در دفتر مدیریت  این شبکه  برگزار شد .
💢دکتر امینی در این دیدار ضمن خیر مقدم گفت :
 اصحاب رسانه با اطلاع رسانی صحیح و به موقع در همه بحرانها بخصوص بیماری کرونا نقشی تاثیر گذار و حساسی را ایفا کرده اند و فعالیت های انجام شده آنان  در انعکاس اخبار و پیام های حوزه سلامت و همچنین پیگیری مطالبات مردمی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.
✅ پیگیری وضعیت سند زمین و پیمانکار جدید بیمارستان اصلی و راه اندازی بیمارستان موقت ، آخرین آمار و وضعیت کنونی بیماری کرونا در شهرستان ،فعال کردن بیش از پیش مشارکت های مردمی در ارتقای کیفیت سلامت مردم ، وضعیت نامطلوب سرویس های بهداشتی سطح شهر، کشت غیر مجاز کشاورزان در مجاورت فاضلاب های روباز ، نبود پزشکان متخصص سونوگرافی ،زنان و زایمان و اطفال، عدم اجرای برنامه ی phc شهری ، وضعیت رستوران های بین راهی ،  از جمله موضوعاتی بود که توسط صاحبان رسانه در قالب سوال و ارایه انتقاد و پیشنهاد دراین نشست مطرح شد.

دکتر امینی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت : احترام به مردم، پرسنل بهداشت و درمان و پیگیری احداث  بیمارستان روانسر اولویت اصلی ام در مسئولیت جدید است ،وتمام توان خود و مجموعه ی همکاران را جهت پیگیری مطالبات حوزه سلامت و خدمت رسانی مطلوب به مردم به کار خواهد برد .
🔻بیمارستان ۶۴ تختخوابی :
💢 ادامه ی پروژه ی بیمارستان اصلی روانسر، پس از بازگشایی پاکتهای مناقصه در ۲۱ اسفند سال جاری و پس از استعلام ، اخذ ضمانتنامه و تایید پیمانکار توسط دانشگاه به پیمانکار بیمارستان ساز واگذار می شود.
🔻بیمارستان موقت :
💢 در بحث راه اندازی بیمارستان موقت نیز اعلام کرد به محض اینکه تامین اعتبارات لازم توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ابلاغ شود دانشگاه ظرف مدت ۶ ماه نسبت به تحویل بیمارستان موقت اقدام خواهد نمود .
🔺در بیمارستان موقتی که احداث خواهد شد متخصصان جراحی، زنان وزایمان،اطفال،داخلی و بیهوشی مشغول به خدمت خواهند شد .
✔️۱۴ اسفند ماه ۹۹

۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۰۸:۵۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید