اخبار

متن پیام تبریک سرپرست شبکه بهداشت بمناسبت روز پرستار

متن پیام تبریک سرپرست شبکه بهداشت بمناسبت روز پرستار

دکتر نوری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر طی پیامی روز پرستار را به پرستاران شهرستان روانسر  تبریک گفت.در این پیام آمده :پنجم جمادی الاول سالروز ولادت با سعادت بزرگ بانوی صبر و استقامت و درایت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار ،فرصت ارزشمندیست برای قدردانی از زحمات شبانه روزی جامعه پرستاری که بحق یکی از حلقه های مهم و موثر در زنجیره سلامت هستند.

سال ۹۳ بحمدلله با تحولی شگرف در نظام سلامت همراه شد و این تحول با ابلاغ سیاست های کلان سلامت از سوی مقام معظم رهبری و پس از آن اجرای طرح تحول نظام سلامت در بیمارستان های دولتی کشور نهادینه شد و افزایش رضایتمندی مردم و کاهش دغدغه های نظام سلامت و کارکنان را به دنبال داشت . مسلما اجرای موفق این طرح عظیم بدون همکاری و همدلی جامعه خدوم پرستاری میسر نمی شد، لذا از زحمات و فداکاری های تمامی پرستاران عزیز در راستای اجرای بهینه طرح تحول نظام سلامت و افزایش رضایتمندی مردم شریف روانسر قدردانی می نمایم .

جامعه پرستاری، مجموعه ای پویا با هدفی مقدس، سرشار از محبت به نوع انسان و شیفته خدمت است و بی شک، نام گذاری این روز فرخنده به عنوان روز پرستار، ادای احترام به فرشتگانی زمینی است که خدمت به خلق را بزرگ‌ترین افتخار خود می‌دانند و بواسطه این افتخار به دنبال کسب رضای الهی هستند.

اینجانب ضمن تبریک روز پرستار به همه همکاران عزیز پرستار ، سلامتی و توفیقات روز افزون الهی را برای تمامی زحمت کشان این عرصه از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

۶ اسفند ۱۳۹۳ ۰۹:۲۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید