اخبار

سخنرانی مسئول امور عمومی شبکه در پیش از خطبه های نماز جمعه روانسر به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت

سخنرانی مسئول امور عمومی شبکه در پیش از خطبه های نماز جمعه روانسر به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت

درگرامیداشت هفته سلامت مهندس محمد ابراهیمی  کارشناس و مسوول امور عمومی شبکه  بهداشت و درمان روانسر با حضور در نماز جمعه شهر روانسر بعنوان سخنران پیش از خطبه ها به ایراد سخنرانی پرداختند.

مهندس  ابراهیمی ، با بیان اینکه هفته سلامت، یکم لغایت هفتم اردیبهشت، با شعار "یک عمر سلامت با خود مراقبتی" برگزار می شود، افزود: مردم می توانندبا خود مراقبتی از بسیاری از بیماری ها ازجمله بیماری های قلبی- عروقی  دیابت و سرطان ها پیشگیری کرد.

 و بیان داشتند: در واقع این هفته بعنوان نمادی در جهت یادآوری اهمیت موضوع سلامتی و بهداشت تعیین شده است و متذکر گردیدند که مردم باید در تمام دوران زندگی خود به موضوع رعایت بهداشت و سلامتی اهمیت دهند. ایشان تاکید کردند که در آموزه های دینی ما نیز بر اهمیت بهداشت و سلامت تاکید گردیده است. و افزودند سازمان بهداشت جهانی شعار امسال را یک عمر سلامت با خود مراقبتی تعیین نموده است که انتخاب این شعا ر بر نقش مهم تک تک افراد در بهبود سلامت شخص و جامعه اشاره دارد.

ایشان بیماریهای فشار خون، دیابت و چاقی را از جمله بیماریهائی دانستند که امروزه با توجه به سبک زندگی، مردم به آنها دچار شده اند و لزوم توجه به ورزش و شیوه مناسب مصرف مواد غذائی از اهمیت زیادی برخوردار است.


6
6
4

۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۲۲:۰۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید