اخبار

اولین نشست برنامه ریزی هفته سلامت 92 برگزار شد

اولین نشست برنامه ریزی هفته سلامت 92 برگزار شد
به منظور اجرای بهتر و پربارتر برنامه های هفته سلامت 92 اولین نشست برنامه ریزی هفته سلامت با حضور رییس شبکه، مسئولین و کارشناسان واحدهای ستادی روز یکشنبه در سالن جلسات شبکه برگزار شد.رییس شبکه بهداشت ودرمان روانسر در این نشست گفت: شعار سازمان جهانی بهداشت در سال 2013  " فشارخون را جدی بگیریم" است که برنامه های شبکه بهداشت در هفته سلامت 92 حول همین شعار طراحی و اجرا می شود.

 هفته سلامت

خانم دکتر منوچهری اضافه کرد: در طول این هفته فشارخون کلیه افراد میانسال که به مراکز و خانه های بهداشت مراجعه می کنند اندازه گیری می شود و با غربالگری از این مراجعین،بیماران فشارخونی شناسایی می شوند.

ایشان  اذعان کرد: برنامه های آموزشی،اطلاع رسانی، برگزاری مسابقات و فعالیتهای اجرایی و هماهنگی های بین بخشی در طول هفته سلامت پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: برای هر فعالیت اجرایی دراین هفته بسته های آموزشی از سوی کارشناسان حوزه سلامت پیش بینی شده که در بین مردم توزیع می شود.

کارشناس مسئول آموزش سلامت شبکه در ادامه این نشست خطرات بروز فشارخون بالا،اهداف نامگذاری شعار، سیاستهای اجرایی روز جهانی بهداشت و عناوین روزهای هفته سلامت را بیان کرد .

وی  از اجرای بیش از 20 فعالیت اجرایی در این هفته خبر داد و خاطر نشان کرد: سخنرانی در نماز جمعه ُ ویزیت رایگان ُ برپایی پایگاههای اطلاع رسانی، کوهنوردی ،مشاوره تغذیه .برگزاری مسابقات ورزشهای محلی و بومی،مسابقه نقاشی چاپ بنر،ارسال پیامک،چاپ مقاله و دیوارنویسی و برگزاری کلاسهای آموزشی  بخشی از این فعالیتهاست.

در ادامه کارشناسان ستادی نظرات و برنامه های پیشنهادی خود را جهت هر چه پربارتر برگزار شدن هفته سلامت عنوان کردند.

پیشنهادات پس ازجمع بندی نهایی توسط واحد آموزش سلامت  و روابط عمومی شبکه  به همکاران ابلاغ گردید .

۱۵ فروردین ۱۳۹۲ ۰۹:۰۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید