اخبار

مهندس بازوند: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یکی از دانشگاه های کارآمد ، شکوفا و بسیار مطلوب است

مهندس بازوند: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یکی از دانشگاه های کارآمد ، شکوفا و بسیار مطلوب است

 

استاندار کرمانشاه در کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این مدت که بنده در استان خدمت کرده ام یکی از دانشگاههای کارآمد ،شکوفا و بسیار مطلوب نسبت به سایر استان ها بوده است گفت: از آقای دکتر مرادی و همکاران آنها صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم .

مهندس بازوند گفت: امروز تکلیف همه ما است که به دانشگاه علوم پزشکی کمک کنیم و کمک به دانشگاه علوم پزشکی ،کمک به سلامت همه ما و جامعه است .

وی عنوان کرد: به دلیل اقدام و ابلاغ سند پیشگیرانه بیماری های غیرواگیر با رویکرد کنترل فشار خون بالا از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و شخص جناب آقای دکتر نمکی و همین طور اقدام ارزشمند دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تقدیر و تشکر می کنم.

استاندار کرمانشاه در ادامه  اقدام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در زلزله  را بی‌سابقه دانست و گفت: رئیس جمهور محترم نیز در چند زمان به خاطر این اقدام و جراحی هایی که انجام داده اند ،از آنان تقدیر و تشکر کردند.

مهندس بازوند با بیان اینکه انصافاً عملکرد دانشگاه علوم‌پزشکی برای همگان روشن است و این مجموعه در بحران ها خود را به خوبی نشان داده است گفت: در زلزله شاهد فعالیت آنان و رشادتهای آقای دکتر مرادی و همکارانشان بودیم و انصافاً اگر همکاران آنها اقدام سریعی در خصوص بهداشت و درمان انجام نمی‌دادند ، خسارت‌های جانی خیلی بیشتری داشتیم . 

وی افزود: دکتر مرادی و همکاران ایشان تلاش کردند از این تهدید جدی، فرصت سازی نمایند ، در زمینه سرمایه‌گذاری داخلی ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار غیردولتی را جذب کنند و در سرمایه‌گذاری خارجی بیمارستانی را پیگیری می‌کنند که ظرفیت بسیار خوبی است ۱۲۰ میلیون یورو مسدودی داشته و موافقت اصولی وزارت اقتصاد و دارایی آن نیز صادر شده و در حال پیگیری است.


استاندار کرمانشاه افزود: مطمئن هستم حضور این عزیزان نگرانی مردم را در مورد بیماری و تهدید کنندگان سلامت آنها ، بسیار خوب کاهش می‌دهد.


۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۴:۱۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید