اخبار

معاون درمان دانشگاه: بخش نورواینترونشن در بیمارستان امام رضا(ع) برای درمان بیماران مغزی راه اندازی می شود

معاون درمان دانشگاه: بخش نورواینترونشن در بیمارستان امام رضا(ع) برای درمان بیماران مغزی راه اندازی می شود

 

معاون درمان دانشگاه صبح امروز در مراسم تقدیر و معارفه رئیس و مدیر بیمارستان فارابی گفت: به زودی بخش نورواینترونشن در بیمارستان امام رضا(ع) راه اندازی خواهد شد که با توجه به تجهیزات و امکانات موجود آن ، گام موثری در درمان بیماران مغزی دارد.

دکتر بهمن روشنی اظهار داشت: یک هزار مورد بستری در طول ۹ ماهه اخیر در بیمارستان فارابی بستری و درمان شده اند و بیماران استان‌های مجاور هم از این مرکز خدمت می‌گیرند.

وی عنوان کرد: بیمارستان فارابی با توجه به ضریب بالای اشغال تخت و فضای فیزیکی مناسب امکان توسعه بخش‌ها و ارتقای کیفیت خدمات را دارا می‌باشد که بایستی مورد ارزیابی و اجرا در آید.

دکتر روشنی اظهار داشت: در نقشه ۱۴۰۴ مشخص شده که ما با کمبود ۲۰۰۰ تخت بستری مواجه هستیم، که با توجه به محدودیت های مالی موجود با کمک بخش خصوصی در تلاشیم که این کمبود‌ها را مرتفع نماییم‌.

وی اظهار داشت: با تلاش های صورت گرفته در بخش هتلینگ بیمارستان فارابی کار‌های مهمی صورت گرفته که اثرات مثبت آن در رضایتمندی مشتریان قابل روئت می‌باشد.

دکتر روشنی همچنین اظهار داشت: کلینیک ویژه بیمارستان فارابی از نقاط مهم بیمارستان بوده و بایستی با استفاده از متخصصین رشته های مختلف ارائه خدمات خود را توسعه دهد.

۷ بهمن ۱۳۹۷ ۱۴:۴۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید