اخبار

به همت جهادگران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه؛

اردوی جهادی در مناطق کم برخوردار حاشیه شهر کرمانشاه برگزار شد

اردوی جهادی در مناطق کم برخوردار حاشیه شهر کرمانشاه برگزار شد
دانشجویان بسیج دانشجویی و کانون فعالیت های جهادی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، اردوی جهادی خود را این بار در حاشیه شهر کرمانشاه برگزار کردند.

به گزارش مفدا کرمانشاه ، دانشجویان بسیج دانشجویی و کانون فعالیت های جهادی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در قالب دو تیم متشکل از پزشکان و کارشناسان بهداشت، ۱۲ دی ماه با حضور در شهرک‌های حاشیه شهر به ۵۰۰ نفر از  مردم این مناطق خدمات بهداشتی و درمانی ارائه دادند.

معاینه پزشکی، مشاوره مامایی، پایش فشار و قند خون، آموزش بهداشت و خود مراقبتی جهت پیشگیری از بیماری های شایع و معرفی علائم این بیماری ها از جمله اقداماتی است که در این اردوی یک روزه انجام شد و تعدادی از بیماران نیازمند خدمات تخصصی نیز به مراکز مربوطه ارجاع داده شدند.

بر اساس این گزارش، این اردو با هدف افزایش سطح آگاهی و پیشگیری از بروز بیماری ها در مناطق محروم ، کاهش مصرف بی رویه دارو ، آموزش بهداشت ، مامایی و عوارض دارویی صورت گرفت.

گفتنی است، در حاشیه این اردوی جهادی ضمن پایش و ارائه آموزش های بهداشتی از جمله بهداشت فردی، دهان و دندان و خود مراقبتی در مدارس این مناطق، پک‌های فرهنگی نیز میان کودکان توزیع شد.

۷ بهمن ۱۳۹۷ ۱۳:۵۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید