اخبار

مجمع سلامت شهرستان قصرشیرین با هدف جلب مشارکت های خیرخواهانه در حوزه سلامت تشکیل شد

مجمع سلامت شهرستان قصرشیرین با هدف جلب مشارکت های خیرخواهانه در حوزه سلامت تشکیل شد
 

به گزارش خبرنگار ایرنا، حشمت الله رضایی روز چهارشنبه در نخستین جلسه مجمع سلامت قصرشیرین در محل فرمانداری افزود: دستیابی به سلامت اجتماعی نیازمند همکاری تمامی دستگاه ها ، مشارکت عمومی و آگاهانه و عادلانه شهروندان و تمامی دست اندرکاران این حوزه است.
وی اظهار داشت: سلامت یکی از شاخص های توسعه نیروی انسانی و یک مقوله جهانی است که نقشی اثرگذار در پیشرفت جامعه ایفا می کند.
معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت: دستیابی کشور به جایگاه اول شاخصه های سلامت و عدالت و افزایش مسئولیت پذیری و پاسخگویی اجتماعی با مشارکت جامعه و فرد از اهداف مجمع سلامت مورد تاکید رئیس جمهوری و سند چشم انداز 20 ساله نظام جمهوری اسلامی ایران است.
رئیس دبیرخانه تخصصی کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان کرمانشاه نیز گفت: مجمع سلامت جلب مشارکت هدفمند تمام سازمان های دولتی و غیردولتی و آحاد جامعه در امر سلامت جسمی ، روانی و اجتماعی و معنوی انسان هاست.
حسین بیگلری افزود: با تشکیل مجمع سلامت با نظارت فرمانداری در هر شهرستان ، درک و زبان مشترکی راجع به سلامت به عمل می آید تا با یکپارچه شدن خدمات سلامت به مردم ، صدایمان برای شنیدن نیازهای سلامت بهتر شنیده شود.
وی اظهار داشت: برخی مواقع مردم مشکلاتی دارند که از طریق چنین مجامعی به مسئولان اعلام شده و در واقع هدف ، توانمند سازی همه ادارات در امر سلامت است.
وی گفت: هم اکنون در تمامی شهرستان های استان کرمانشاه مجمع سلامت تشکیل شده و در قصرشیرین نیز با وجود مباحث زلزله و ریزگردها و عواقب جنگ تحمیلی این مهم انجام شد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق 2 مرز رسمی فعال خسروی و پرویزخان دارد.
قصرشیرین دارای 2 بخش سومار - نفت شهر و بخش مرکزی است که بخش مرکزی این شهرستان دارای 28 روستای خالی از سکنه و 25 روستای دارای سکنه است.


۱ دی ۱۳۹۷ ۱۲:۴۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید