اخبار

۲۵‌ انجمن علمی و ۲۳ کانون فرهنگی دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه فعالیت می‌کنند

۲۵‌ انجمن علمی و ۲۳ کانون فرهنگی دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه فعالیت می‌کنند
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه در دو سال گذشته انجمن‌های علمی دانشجویی و کانون‌های فرهنگی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه روند رو به رشدی داشته اند، افزود: هم اکنون ۲۵‌ انجمن علمی و ۲۳ کانون فرهنگی دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه فعالیت می‌کنند.

دکتر محمدرضا غلامی ، با اشاره به اهمیت فعالیت دانشجویان در فعالیت‌های فوق برنامه، اظهار داشت: دانشگاه فقط جای درس خواندن نیست و ما باید شرایطی را فراهم کنیم که دانشجویان در کنار تحصیل دیگر مهارت‌های زندگی را نیز بیاموزند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: واگذاری فعالیت‌ها به خود دانشجویان تجربه موفقی بوده است که توسط معاونت فرهنگی وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان ارزشمندترین سرمایه‌های کشور هستند، ادامه داد: فعالیت دانشجویان در کانون‌ها، تشکل‌ها، انجمن‌ها و نشریات زمینه‌ساز تقویت دانشجویان و تربیت مدیران توانمند برای کشور است.

غلامی با بیان اینکه در دو سال اخیر انجمن‌ها علمی دانشجویی و کانون‌های فرهنگی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه روند رو به رشدی داشته‌اند، افزود: هم اکنون ۲۵ انجمن علمی و ۲۳ کانون فرهنگی دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه فعالیت می‌کنند که از این حیث در وزارت بهداشت جزو رتبه‌های برتر هستیم.

این مسؤول در ادامه به فعالیت تشکل‌های اسلامی دانشجویان اشاره و بیان کرد: هر ۲ تشکل انجمن اسلامی و انجمن اسلامی مستقل در دانشگاه فعال هستند و برنامه‌های خود را نیز اجرا می‌کنند.

وی به فعالیت ۱۵ نشریه دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اشاره کرد و گفت: قلم زدن دانشجویان و بیان نظرات و تفکرات آن‌ها در نشریات دانشجویی بسیار مهم است و معاونت فرهنگی و دانشجویی هر حمایتی که لازم باشد از نشریات می‌کند.

غلامی در پایان به اهمیت جایگاه رسانه و پایگاه خبری و اطلاع‌رسانی این معاونت اشاره کرد و افزود: تمام برنامه‌های معاونت از طریق این پایگاه خبری به اطلاع دانشجویان می‌رسد.

۱۶ آبان ۱۳۹۷ ۱۶:۵۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید