اخبار

نقشه فاز یک بیمارستان 64 تختخوابی روانسر تایید شد

نقشه فاز یک بیمارستان 64 تختخوابی روانسر تایید شد
‍ به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت روانسر :
‍ نقشه فاز یک بیمارستان ۶۴ تختخوابی روانسر تایید شد . 
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر گفت: پس از برگزاری جلسات فشرده در ستاد دانشگاه علوم پزشکی استان و پیگیری های فراوان تمامی ایرادهای مورد نظر وزارتخانه در خصوص نقشه فاز یک بیمارستان برطرف شد و نقشه فاز یک به تایید وزارتخانه رسیده است.
دکتر محمد سعید سریری افزود: فاز یک بیمارستان شامل جانمایی فضاهای بیمارستان مانند c.c.u ، i.c.u ، اتاق عمل و سایر بخش های داخلی، جراحی، زنان و کودکان و دیالیز است و تایید نقشه فاز یک ، یکی از شروط ورود به مراحل بعدی است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر برای زمین بیمارستان روانسر هیچ مشکلی نداریم تصریح کرد: موضوع ساخت بیمارستان روانسر و زمین آن یکی از چالش های عمده شهرستان بود که با همدلی و همراهی مجموعه مدیریتی شهرستان و پس از کش و قوس های فراوان موانع پیش رو برداشته شد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر ادامه داد: زمین در نظر گرفته شده برای بیمارستان روانسر از دو قسمت موقوفه و منابع طبیعی است که 23 هزار متر مربع از زمین بیمارستان روانسر موقوفه و با پیگیری تعدادی از خیرین شهرستان در اسفند سال 96 یک قرار داد واگذاری زمین طی سند رسمی در دفترخانه و مابین موقوفه و دانشگاه تا سال 1401 منعقد گردید .
سریری اضافه کرد: 10 هزار و 500 متر دیگر زمین مربوط به منابع طبیعی است که با پیگیریها ی انجام شده قرار داد واگذاری این زمین نیز در همین هفته به امضای معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی و مدیرکل راه و شهرسازی استان رسید وبه زمین قبلی الحاق گردید .
وی اظهار داشت: با رایزنی هایی که با شرکت مشاور انجام شده مقرر شده که تا یک ماه آینده نقشه های فاز دو که شامل سازه و تاسیسات است آماده شود و بعد از آماده سازی نقشه و صدور مجوز ساخت (پروانه ساختمانی) از سوی شهرداری روانسر جهت انتشار آگهی در روزنامه‌های کثیرالانتشار و تعیین پیمانکار واجد شرایط با گرید یک بیمارستان سازی ، عملیات اجرایی بیمارستان آغاز خواهد شد. 
مدیر شبکه بهداشت و درمان روانسر خاطر نشان کرد: اگر مشکل خاصی رخ ندهد و خللی در انجام این امورات وارد نشود تا پایان پاییز پیمانکار بیمارستان 64 تختخوابی روانسر آغاز به کار خواهد کرد .
دکترمحمد سعید سریری گفت: در انجام این امورات امام جمعه روانسر ، نماینده مردم اورامانات ، فرماندار روانسر ، جمعی از مدیران شهرستان ، خیرین و معتمدین و موقوفه حمیده خانم رشیده اردلان نهایت همکاری را داشته اند که سپاسگزار تلا شهای آنها برای انجام این امرخداپسندانه هستیم.
۲۱ مهر ۱۳۹۷ ۱۱:۴۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید