اخبار

همایش هفته سلامت و سفیران سلامت در شهرستان روانسر برگزار گردید

همایش هفته سلامت و سفیران سلامت در شهرستان روانسر برگزار گردید

همایش هفته سلامت و سفیران سلامت در شهرستان روانسر برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی  شبکه بهداشت روانسر ، همزمان با آغاز هفته سلامت هر ساله از اول اردیبهشت تا هفتم بر اساس نامگذاری سازمان جهانی بهداشت؛ هفته سلامت امسال نیز با عنوان غلبه بر دیابت در سراسر کشور نام گذاری شد.

همین موضوع متولیان امر سلامت جامعه را بر آن داشت تا بر اساس عنوان نامگذاری این هفته همه عزم خود را در جهت مقابله با دیابت وآگاه سازی جامعه از عواقب شوم این بیماری؛ بسیج کنند.

بهمین مناسبت  شبکه بهداشت و درمان شهرستان  روانسر   صبح امروز در آخرین روز هفته سلامت همایشی را با همین موضوع در محل سالن ارشاد روانسر بر گزار نمود.

در این همایش تنی چند از کارشناسان و کاردانهای مراکز و ستاد شبکه و مدیران ادارات شهرستان  ، بهورزان و رابطین سلامت حضور داشتند.

دکتر نوری سرپرست شبکه ضمن عرض خیر مقدم به بیان اهداف همایش با محوریت غلبه بر دیابت پرداختند.
در ادامه نیز امام جمعه محترم شهرستان نیز مطالبی در مورد اهمیت سلامت و بهداشت از دیدگاه اسلام سخنانی را ایراد نمودند .
در ادامه جلسه فرماندار محترم شهرستان نیز به بیان اقتصاد مقاومتی در حوزه بهداشت ودرمان و اهمیت جایگاه بهداشت در جامعه  پرداختند.

سخنران ویژه این  همایش نیز دکتر نچواک متخصص تغذیه و عضو هیات علمی دانشگاه نیز به تقسیم بندی انواع دیابت و راههای پیشگیری از آنها و چگونگی  شکل گیری بیماری دیابت  و اصول تغذیه مناسب در پیشگیری از دیابت    را به طور کامل عنوان نمود.

در پایان نیز خانم احمدی مسئول واحد آموزش سلامت شهرستان مطالبی را با عنوان سفیران سلامت و آموزش  کتاب خودمراقبتی به حاظرین در همایش ازائه نمود

بابت
رررر
رر
رر
رر
ر
رر
رر
ب
ب
یی

۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۳:۱۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید