اخبار

پیام تبریک سرپرست شبکه بهداشت روانسر به مناسبت روز زن

پیام تبریک  سرپرست شبکه بهداشت روانسر  به مناسبت روز زن

بسمه تعالی

اِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ.......


رز

به یقین یکی از زیباترین و ماندگارترین روزهای تاریخ روزی ست که عطر سوره ی کوثر، دختر حضرت محمد(ص) دیده به جهان گشود، چرا که در این روز خداوند متعال چشمه ای حیات بخش به جهانیان خصوصا مسلمانان ارزانی کرد که تا قیامت نه تنها پیروان راستین اسلام ناب محمدی بلکه تمامی جهانیان را زندگی می بخشد.

و برای ما مایه ی بسی مباهات است که در عرصه ای فعالیت می کنیم که بیش از نیمی از همکارانمان بانوانی هستند که ضمن فعالیت در  حوزه های مختلف سلامت ، به تربیت فرزندانی مشغول هستند که ادامه دهنده ی راه فرزندان  حضرت زهرا(س) هستند. و هم از این رو است که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی روز ولادت بانوی دو عالم را به شایسته ترین وجه روز زن و روز مادر نامگذاری کرده اند چرا که مطابق کلام ایشان  "اگر زن های انسان ساز از ملت ها گرفته شود، ملت ها به شکست و انحطاط خواهند رسید ".

اینجانب بر خود فرض می دانم فرارسیدن بیستم جمادی الثانی مصادف با روز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) ، روز زن و روز ولادت فرزند خلف ایشان حضرت امام خمینی (ره) را خدمت همه همکاران حوزه سلامت بخصوص بانوان  شاغل در شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر  تبریک و تهنیت عرض نمایم.

امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال"اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نامگذاری شده است همه همکاران بخصوص بانوان همکار بیش از پیش با سرلوحه قرار دادن سیره ی حضرت صدیقه کبری(س) در جهت پیشبرد اهداف جامعه اسلامی تلاش کنند.

 

دکتر فریدون  نوری

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان  روانسر

۱۱ فروردین ۱۳۹۵ ۱۱:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید