اخبار

متن پیام تبریک سرپرست شبکه بهداشت بمناسبت هفته سلامت

متن پیام تبریک سرپرست شبکه بهداشت بمناسبت هفته  سلامت

هفته سلامت یکم تا هفتم اردیبهشت ماه امسال با عنوان «دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی برای ارتقای عادلانه سلامت» و شعار «ایمنی غذا، از مزرعه تا سفره» برگزار می شود.

ا

 دکتر نوری سرپرست شبکه بهداشت  روانسر ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته سلامت و تشکر از دست اندرکاران عرصه سلامت، اظهار کرد: ارتقاء سلامت و افزایش امید به زندگی حاصل تلاش‌ها و همکاری‌های دستگاه‌ها و ادارات است

ایشان با اینکه هفته سلامت  فرصت مغتنمی است تا با بیان اهمیت و جایگاه بسیار مهم و سهم آن در تحقق توسعه پایدار، بر مشارکت مردم و همراهی مجموعه نهادهای حاکمیتی و اجرایی تاکید شود. از طرفی این هفته فرصتی است تا با بازنگری و نگاه مجدد به توانمندی ها، دستاوردها و انتظارات موجود برای پاسخگویی منطقی و شایسته به مردم، بازتوانی مضاعف و درقالب برنامه منسجم و کلان همراه با سایر دستگاهها ی مسئول در مسیر تحقق سلامت مردم گام برداریم.

به همین منظور و براساس دستورالعمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، هفته سلامت 94 از یکم لغایت هفتم اردیبهشت با شعار«ایمنی غذا؛ از مزرعه تا سفره» نامگذاری شده است.

وی بیان کرد: گرامی‌داشت روز جهانی بهداشت در سراسر جهان در 18 اسفندماه هر ساله با یک شعار واحد آغاز شده و برنامه‌های آن نیز پیرامون این شعار اجرا می‌شود.

 دکتر نوری به عوامل تعیین‌کننده سلامت اشاره کرد و خاطرنشان کرد: عوامل ژنتیکی، محیطی، شیوه های زندگی مردم و ... از جمله عوامل تعیین‌کننده سلامت است.

 وی در پایان به اهم برنامه‌های هفته سلامت در شهرستان روانسر  اشاره کرد و خاطرنشان کرد: بیش از 40  برنامه مختلف به مناسبت هفته سلامت در شهرستان روانسر برگزار می‌شود.

۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۰:۰۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید