اخبار

گزارش تصویری مراسم تودیع و معارفه سرپرست شبکه بهداشت روانسر

گزارش تصویری مراسم تودیع و معارفه سرپرست شبکه بهداشت روانسر

مراسم تود یع و معارفه سرپرست شبکه بهداشت روانسر صبح اموروز مورخه 27 دی 1393 در سالن جلسات  این شبکه برگزار گردید

که طی آن دکتر  فریدون نوری  بعنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان روانسر معرفی گردید و از تلاشهای سرکارخانم دکتر منوچهری تقدیر به عمل آمد .

در آغاز این نشست حاج ماموستا ملا عبدالله غفوری امام جمعه روانسر با تفسیر آیاتی از قرآن کریم مسوولان را به تزکیه نفس دعوت نمود و گفت : آلوده کردن فطرت پاک انسان اگر با گناه آلوده شود خسران به بار می آورد.

وی ضمن تقدیر از خدمات دکتر ژیلا منوچهری در مدت تصدی مسوولیت این شبکه برای دکتر فریدون نوری در این مسوولیت آرزوی توفیق نمود و با برشمردن آیات و احادیثی پیرامون سلامت ازتلاشهای دولت در راستای طرح تحول نظام سلامت تقدیر کرد و گفت : تحولات اخیر در راستای این طرح ، انقلاب بزرگی رابه وجود آورده و وزارت بهداشت با انجام برنامه هایی مرتبط باآن براساس آنچه از مردم می شنویم رضایت بسیاری را به وجود آوده است که جای تقدیر بسیار دارد.

فرماندار روانسر نیز در این نشست کاهش هزینه های درمانی را ازجمله مسایلی دانست که توانسته است منشا خدمت بسیار در عرصه سلامت شود.

وی ضمن تقدیر از خدمات دولت در بخش سلامت آن را از اولویتهای اصلی جامعه دانست و از کارگزاران سلامت خواست تا با سعه صدر ، احترام و خوشرویی به بیماران بهترین خدمات را ارایه نماید.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی در نشست تودیع و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر گفت : پس از اجرای موفقیت آمیز طرح تحول نظام سلامت ، طرح تحول بهداشت نیز آغاز شده است.

دکتر علیرضا احمدی با اشاره به اینکه دولت با ایجاد خانه های بهداشت در گذشته خدمات بسیار زیادی را به مردم به ویژه سلامت و بهداشت روستاییان به عنوان قشر مولد جامعه انجام داده است ،تاکید کرد : مردم پس از اجرای طرح تحول ،این تحول را با تمام وجود لمس کرده اند و اکنون پس از اجرای موفقیت آمیز زیرساخت الکترونیکی سلامت در شهرستان پاوه  که به عنوان تنها شهرستان کشور در این زمینه به سطح ایده آل رسیده  بنا داریم تا این طرح را در سایر شهرستان ها بخصوص جوانرود و روانسرنیز به اجرا درآوریم.

وی سامانه 3030 را نیز وسیله ای دانست تا مردم به وسیله آن بتوانند با دستیابی به اطلاعات و خدمات این سامانه برای ارتقای سلامت خود آگاهی های لازم را به دست آورند.

دکتر احمدی همچنین در این نشست پس ازبرشمردن خدمات دولت در عرصه سلامت مردم از مسوولان شهرستان و نماینده مردم خواست تاباهمکاری و پیگیری بیشتر در کنار دانشگاه قرار گرفته و برای ارتقای سلامت این شهرستان که خود به عنوان پایلوت طره کوهورت فعالیت می کند هم پیمان شویم.

وی درپایان از تلاش های دکتر منوچهری تقدیر کرده و وی رااز موفق ترین مدیران دانشگاه دانست و برای دکتر نوری در این سمت آرزوی موفقیت کرد.

حسن ختام این مراسم نیز  هدایا و لوح های تقدیری به رسم یاد بود به خانم دکتر منوچهری اهدا شد 

 
5  

هن 45
 بب
ککک
کک
اکک
اا
لل
ل
ب
ب  

۲۷ دی ۱۳۹۳ ۱۳:۵۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید