اخبار

بازدید ریاست دانشگاه ،نمایندگان مجلس و معاونان استاندار از طرح کوهورت روانسر+ گزارش تصویری

بازدید  ریاست دانشگاه  ،نمایندگان مجلس و معاونان استاندار از طرح کوهورت روانسر+ گزارش تصویری

صبح روز جمعه مورخ 5 دی ماه 1393 با حضور  دکتر کریم ریاست محترم دانشگاه و هیات همراه و معاونین محترم استانداری و جمعی ازنمایندگان  مجلس شورای اسلامی استان  از مرکز مطالعات اینده نگر روانسر بازدید به عمل آوردند .

سه تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دو معاون استاندار کرمانشاه صبح روز جمعه با حضور در مرکز تحقیقات آینده نگر روانسر از نزدیک با طرح کوهورت آشنا شدند.

در این نشست که حجه الاسلام والمسلمین احمدی و دکتر منوچهری و آقای حیدری طیب نمایندگان مردم صحنه ، هرسین ، کنگاور - پاوه ، جوانرود، روانسر و ثلاث و کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و آقایان آزرمی و دکتر حاتمی معاونان سیاسی ، امنیتی و برنامه ریزی استانداری کرمانشاه حضور داشته که معاون پژوهشی دانشگاه به تشریح فعالیت های این مرکز پرداخت.

 دکتر نجفی با ذکر اینکه کوهورت اقدام مهمی در راستای برنامه های جهانی است اجرای طرح را در روانسر بسیار موفق ارزیابی کرد و گفت:در این برنامه 17 هزار نفر ساکنان روانسر به مرکز دعوت شده و ضمن تشکیل پرونده نمونه های خون و مشخصات آنها در بانک اطلاعاتی ذخیره خواهد شد.

وی این طرح را یک برنامه بین المللی معرفی کرد و گفت: دانشمندان برجسته جهان در زیر کوهورت در کشورهای مختلف با این مرکز در ارتباط هستند.

گفتنی است در این دیدار ، مسئولان به اتفاق رییس دانشگاه و رئیس شورای سیاستگذاری و هیات رئیسه از مراحل کار مرکز بازدید کرده و در نشستی به آشنایی و تحلیل برنامه کوهورت پرداختند.

 

6

53  

4
3
2
1  

۶ دی ۱۳۹۳ ۱۰:۰۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید