اخبار

گرد هم آیی رابطان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی در بوستان دانشگاه

گرد هم آیی رابطان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی  در بوستان دانشگاه

رابطان روابط عمومی واحدهای دانشگاه در تاریخ 19 آبان  گردهم آمدند تا با برنامه ها و انتظارات مدیریت جدید روابط عمومی آشنا شوند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه در این گردهم آیی ضمن تقدیر از زحمات بدون چشم داشت مسئولان روابط عمومی واحدها، برنامه های پیش رو را با آنان به بحث گذاشت.

مهدی محمدی با تشریح نحوه ارزیابی فعالیت مسئولان روابط عمومی واحدها از برگزاری جلسه ای در اسفند ماه سال جاری برای تقدیر از روابط عمومی های برتر خبر داد و اظهار امیدواری کرد که بتوان با رایزنی های صورت گرفته نسبت به پویا تر کردن روابط عمومی های مراکز اقدام شود.

معاون اجرایی روابط عمومی نیز در این گردهم آیی به تشریح جایگاه روابط عمومی و اصول کار در آن پرداخت و کارکنان روابط عمومی را چشم های هوشیار سازمان در داخل و بیرون سازمان قلمداد کرد.

 این کارگاه با آموزش اصول خبرنویسی توسط سیدعمار عزیزی و شهرام کاظمی و نیز اصول عکاسی توسط حامد حیدری ذاکر ادامه یافت و پس از شرکت کارکنان در کارگاه عملی خبر نویسی از چند نفر از رابطان که عملکرد شایان توجهی در انعکاس فعالیتهای دانشگاه در هفته سلامت سال جاری داشتند تقدیر شد. 

در پایان نیز از روابط عمومی های برتر دانشگاه علوم پزشکی استان تقدیر به عمل امد که روابط عمومی شبکه بهداشت روانسر نیز در میان نفرات برتر معرفی گردید .

4
h  

۳ آذر ۱۳۹۳ ۲۳:۵۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید